thanks for the dinner & sex.


;;;


I'm thinking with my cock.

Är jag din leksak? Ditt andra handsval? Ditt tillfredställande? Ett behov? Inte på riktigt? Vem är jag för dig, egentligen?

slitage

Igår åkte jag till falun för att umgås med min fina väl elmo och det slutade med att vi drog ut på etage.
Jag älskar att vara impulsiv! Vi förkrökade på en varm&kall och några öl i gayparken innan vi kom in i värmen!
Det var kul och jag träffade en jävla folk.Däribland den där jävla haggan (hon är jättesöt, men elak haha)
som lämnade mig själv med en död mobil och ingenstans att ta vägen första gången jag var på etage!
Nu bytte vi nummer iaf. Lika bra det haha.
Blev påkörd av en bil också, fast jag får skylla mig lite själv. Lite.
Jag och finpralin försökte ragga skjuts hem för det är en bit att gå liksom, trodde vi hade fått napp..
Tills snorungarna sprang ifrån oss, hoppade in i en bil och stack.
Ja, efter det att jag ställt mig ivägen och de typ körde på mig för att få kunna komma iväg.Jobbiga tjejen HEJ!
Haha nåväl, jag hade det jättemysigt och kul med världens finaste vän!
Det var kallt att gå hem men vi värmde varandra under täcket när vi kom hem till henne!
Idag är jag trött och mår lika dåligt som jag gjorde innan.
Justja! Jag fick tydligen en trofé igår också:
Samma bh som på bilderna ovanför också. Är det din? återfås mot en hittelön.
Puss och kram. Från mig såklart!

I need an easy friend.

Dear Kurt.
It honestly breaks my heart that I'll never be able to see you perform live.
xoxo

Don't you ever wonder how we'd survive?


Depressiva episoder och maniska perioder.

Egetnligen orkar jag inte ens åka till jobbet idag heller. Jag orkar inte ens förflytta mig ur sängen för att ta mig en dusch. Jag orkar inte klä på mig. Inte ens orkat ta medicinen ännu. Jag vill bara att det ska bli kväll nu så att jag kan få sätta mig på en mörk buss mot en av de finaste flickorna jag känner. En av mina virvelvindar. Fina Elmo.
Jag vill behöver vara en virvelvind igen jag också. Behöver vara glad och busig.

ge mig nåt som tar mig någonstans

Jag funderade först över om jag skulle radera alla de gamla inläggen. Men efter ett tags funderande så beslutade jag mig för att låta de vara kvar. Det förflutna slutar ändå aldrig jaga mig.
Nu är jag tillbaka här igen, i vilket fall. Fast nu tänker jag nog inte skriva så mycket, mest bara dela med mig utav bilder som kanske kan beskriva hur jag känner bättre än vad jag själv kan göra. Dessutom fastnar ögonen lättare på bilder än på långa texter.


RSS 2.0