I'll go runnin' in outer space, woh yeah!

och så var det bara två dagar kvar nu då :D weho!

Dessutom så behöver jag enbart gå på mattelektionerna resten av denna och hela nästa vecka :D så tokigt awesome! Därefter så får vi höstlov och sen drar jag ut på APU med johanna :D Men det som får mig att glädjeskutta mest utav allt, måste nog vara att jag blir 18 nu på fredag :D och att min fina underbara pojkvän "bokat" mig under hela lördagen. Och det pirrar i magen och jag är så nyfiken på vad vi ska hitta på! :D
Nu ska jag iaf springa ut och röka en cigarett och sedan blir det filmmys med mig själv! ;)





alexander agoston







Åh jag vill börja fota igen! Dessa bilder ovanför får inspirationen att flöda. Ett nytt objektiv ska införskaffas och sen... vad gör vi? nu kör vi!

skull



Enkelt och snyggt. Som en prick över i:et liksom. Hade jag haft långt hår, så hade min döskalle-ring associerat min uppsättning så gott som varje gång.

for sickness and in health

hej hopp! nu var det ett tag sedan jag skrev..igen :) men med tanke på min nada läsare, så tvivlar jag på att jag överhuvudtaget berör någon :D hur som helst: Min syster är hemma sedan i onsdags och allt är bra med henne. Hon hade virus i balanssinnet, därav besök på sjukhuset.

I torsdags firade jag och min fina pojkvän 8 månader tillsammans och världssöt som han är, så fick jag åtta röda rosor av honom. Och en väldigt mysig natt hade vi också ihop ;)
Har varit med honom hela helgen dessutom. Vi har dock bara tagit det lugnt med filmer, mys under täcket, chips och ritning :D

Nu ska jag ta och slå på någon film som låter sevärd hade jag tänkt! Men jag bjuder på några mysiga/busiga bilder på emil och mig innan jag säger hejdå! :)




den stjärna som förevigt skiner starkast



Jag älskar dig syster. Du är världens bästa. Jag hoppas du blir bättre. Eller nej, du måste bli bättre. Har inte kunnat sova ordentligt inatt, efter det att ni åkte in på akuten. Jag är rädd. Varför är du fortfarande kvar där för? :( åh...

If i could give you the whole world



Det finns så himla mycket kärlek inom mig till dig så jag ibland inte vet hur resten av själva jag kan få plats. Du är så unik och fantastisk och det är ett sådant sällsynt sätt med dig som får mig att trivas. Du förstår mig, precis som jag förstår dig. Och jag saknar dig, farten. Bli frisk nu! <3


RSS 2.0