(jag kan vänta på dig hela natten igenom)


jag älskar dig, tonisen. jag älskar dina mjuka kyssar. jag älskar dina varma händer mot min kropp. jag älskar sättet du talar på, sättet du nyser på och sättet du skrattar på. jag älskar hur du rör dig, hur du ler mot mig och hur du håller min kropp nära nära din. jag älskar när du kittlar mig, när du berättar att jag är finast i världen. jag älskar hur du får mig att känna, jag älskar varje sekund tillsammans med dig. och jag släpper dig aldrig nu.

+++


before I die part 2

~again

merry x-mas

Ja, då var det julafon nu då. kan väl inte påstå att det känns så jävla mycket,
inte som det gjorde när man var barn iaf. men äh.
min julafton startade på det bästa vis den någonsin kunde,
tonis var hos mig när klockan slog tolv och myste nära.
runt 01 så vandrade vi ut och mötte bellieboo och jessicka för en cigarett.
sen åkte tonisen hem >:
nåväl, nu ska jag nog ta och sova de kommande timmarna lite snabbare.
kl.15 kommer släkten på julmat såatteh, godnatt och god jul!

before I die part 1


happy holidays

är det konstigt att jag ser mer fram emot nyåraftonen än vad jag gör till morgondagen (d.v.s julafton)?

cozyness

pyntade granen med mina fina småsyskon idag, bilden är syster mins. puss på oreda i granen haha.

I have a confession to make;;

ok, gravida magar kan vara det vackraste jag vet. efter t såklart. men vad kan vara vackrare än t? ne precis.
jag vet inte. ibland önskar jag att var var gravid, enbart för att få ha den där magen.
vandra runt med händerna smekandes över den och bara beundra min mage.
självklart tackar jag inte nej till knyttet däri, om några år.

got some milk for me, honey?


SHIT-GIRLS-SAY



RSS 2.0